Opvragen contract bij provider

Ook als je jouw contract niet meer in bezit hebt, kun je meedoen met de claim. Zo nodig kun je bij jouw provider met onze voorbeeldbrief ontbrekende informatie opvragen. Als jouw abonnement nog loopt, kun je de gegevens achterhalen door in te loggen op de website van de provider.

Hieronder vind je de brieven per provider:

Hoe werkt de brief?
Je kunt de voorbeeldbrief hierboven downloaden. Bij het versturen is het belangrijk dat je de volgende zaken niet vergeet:

  • Controleer of je de brief voor de juiste telecomprovider hebt gedownload.
  • Vermeld jouw klantnummer of telefoonnummer in de brief.
  • Bewaar kopieën van de brief.

Let op: van cliënten hebben wij vernomen dat enkele providers een inzageverzoek alleen in behandeling nemen als er een kopie van een geldig identiteitsbewijs mee wordt gestuurd. Zorg er bij het versturen van uw identiteitsbewijs voor dat uw burgerservicenummer (en pasfoto) onherkenbaar zijn gemaakt. Gebruik hiervoor eventueel de applicatie van de Rijksoverheid.