Heb jij een all-in telefoonabonnement met ‘gratis’ telefoon bij KPN gehad? Kom dan nu in actie.

Telefoonproviders, waaronder KPN, hebben jarenlang abonnementen verkocht met een all-in prijs waarbij je een ‘gratis’ of ‘goedkope’ telefoon kreeg. Dit toestel was echter niet zo gratis als de providers deden voorkomen. Zonder dat je het wist, betaalde je soms bijna het dubbele. Ook als jouw telefoon al was afbetaald, werden hiervoor nog steeds kosten ingehouden.

KPN moet consumenten compenseren

De Hoge Raad, ons hoogste rechtscollege, heeft bepaald dat telefoonproviders consumenten moeten compenseren. Het gaat dan al snel om vele honderden euro’s. Haal ook jouw teveel betaalde geld terug.

Gratis registreren

Je kunt je hieronder gratis en vrijblijvend registreren voor de telefoonclaim. Je steunt daarmee onze acties en geeft aan voor compensatie in aanmerking te willen komen. Op een later tijdstip kan jou een aanbod voor deelname aan de claim op basis van no cure no pay worden gedaan. Middels onze nieuwsbrief houden wij je van de ontwikkelingen rondom KPN op de hoogte.

NOS KPN

RADAR KPN