Contactgegevens

Bereikbaarheid klantenservice

Vanwege de regeling die we hebben getroffen voor woekerpolissen van Achmea, ASR, Aegon en NN ontvangen wij momenteel veel vragen.

Door grote drukte kunnen wij je helaas minder snel van dienst zijn. We vragen je begrip en geduld hiervoor.

Let op:

Je woekerpolis per e-mail of post naar ons opsturen is niet nodig. Als wij documenten van je nodig hebben, nemen wij contact met je op.

Je ASR-, Aegon- of NN-polis bij ons aanmelden is niet meer mogelijk. Ben je al aangemeld? Dan kan je onze berichtgeving afwachten

Heb je nog vragen?

Voor meer informatie verwijzen wij je naar de veelgestelde vragen. Vind je hier geen antwoord op jouw vraag? Stuur dan bij voorkeur een e-mail naar vragen@claimservice.nl.

Bespreek je jouw vraag toch liever met een medewerker, dan zijn we bereikbaar op telefoonnummer: 088-4004200 Let op: de wachttijd is lang. 

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur

Bel je vanuit het buitenland? Houd er dan rekening mee dat jouw provider extra kosten in rekening kan brengen.

Tiplijn

Heb je als ex-medewerker of voormalig relatie informatie over de bedrijven waar wij tegen procederen? Dan kun je ons mogelijk helpen. Neem contact met ons op via tiplijn@claimservice.nl. Je bericht wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld. (Uitsluitend voor tips)

Klachten

Heb je een klacht over de Consumentenbond Claimservice? Stuur deze dan naar klachten@claimservice.nl (uitsluitend voor klachten).

Persvragen

Als je een journalist bent, kun je bellen met de afdeling Communicatie op telefoonnummer 06-43110944 of je kunt e-mailen naar pers@claimservice.nl. Uitsluitend voor persvragen en niet voor consumentenvragen.

Adresgegevens

Consumentenbond Claimservice
Postbus 22990
1100 DL Amsterdam